13 oktoober 2006

kop-kop...kes on?

...tuli tuul...
...ja puhus kaardimajakese laiali...

nüüd valitseb väike segadus...
kaardid on põrandal laiali ja pahupidi...

aga mina oma naiivsuses mõtlesin et...
...et põhjused peitusid mujal...
...et tunda-tahtmine oli siiras...
...mulle tundub, et keegi sai mina arvelt nalja...

ära väntsutatud...
ära kasutatud...?
ära...

palju jääbki arusaamatuks...
ma ei küsi enam midagi...


kaardipakk läheb nüüd mõneks ajaks sahtlisse - seal on ohutu...
mina unustas ise ka kõige tähtsama reegli...
miski ei saa sulle liiga teha, kui sa seda miskit tõsiselt ei võta...
mina hakkas natuke võtma...ühte asja...tõsiselt...

aga homme on pidu...
...ma lubasin minna...
ja kolmapäeval on pidu...
...ma tahaks minna...
ja elu ongi ju vaid üks pidev pidu ja pillerkaar...pidu pole tõsine...
ma käisin lasteaias, mille nimi oli pillerpall...ma ei tahtnud kunagi lasteaeda minna...ma mäletan, et ükskord ma hoidsin trepikäsipuust kinni ja nutsin - mina ei lähe kuhugi...
no lõpuks käis ikka vanemate jõud üle...

p.s. kinkige lilli, mis lõhnavad!
mina sain täna ühe - tuju tegi heaks...:)
see oli teist armas...:)

"naiivsuses võibolla peituski tema kõige suurem võlu...."